cowami
OY, BITCHTITS!
+1,106|3699|Noo Yawk, Noo Yawk

Superior Mind wrote:

Btw guys, I make it my business to ruin 69 karma.
Ruined your 69, bitch. -gunsmoke-


Not for me, sucka!

Last edited by cowami (2007-04-22 17:58:37)

https://i.imgur.com/PfIpcdn.gif
Flaming_Maniac
prince of insufficient light
+2,490|4116|67.222.138.85
1942 would be good too
cowami
OY, BITCHTITS!
+1,106|3699|Noo Yawk, Noo Yawk

C'mon, only 1 more...
https://i.imgur.com/PfIpcdn.gif
stryyker
bad touch
+1,682|4129|California

nothing special on my end.
Ninja_Monkey
I TK For Blackhawks
+60|3974|UK
maybe 50 at moment i don't really know
cowami
OY, BITCHTITS!
+1,106|3699|Noo Yawk, Noo Yawk

CELEBRATE GOOD TIMES

Today 21:22:48      +1      Krazy Karma Numbers      enjoy - ninja monkey

LIEK OMG PARTY IN MY PANTS

I'm sorry, I'm just really happy.
https://i.imgur.com/PfIpcdn.gif
Vilham
Say wat!?
+580|4175|UK
This is suck a "plz gimme karma" thread...
Ricerckt93
Member
+69|4062
2142  -  (Battlefield 2142)

411   -   (Information)
LividBovine
The Year of the Cow!
+175|3789|MN

Vilham wrote:

This is suck a "plz gimme karma" thread...
Worked for me!
"The President does not have power under the Constitution to unilaterally authorize a military attack in a situation that does not involve stopping an actual or imminent threat to the nation" - Barack Obama (a freshman senator from Illinios)
jsnipy
...
+3,272|3932|...

10, double digits
50, .5 way to 100
100, tripple digit
500, .5 way to 1000
666, evil (I'm guilty of reviving old June 6, 2006 threads )
777, lucky
1000, quadruple digit
Sgt.Gene
...
+215|4173

superfly_cox wrote:

Private_Adam wrote:

Soon I will have 111 karma

Edit : now I have 111
[http://img412.imageshack.us/img412/8158/untitledjo2.png

now its a significant number!!!!

as long as there's a story, any number can be significant!!!
nice... I wanna know how many posts I have... DO ME NEXT! lol
Mike<Eagle23>
BF2sEU old school admin - I don't care who you are
+359|4137|Germany

234 = my birthday
ATG
Banned
+5,233|3938|Global Command
999

It was 666 upside down.
leet
^*AlphA*^
F*ckers
+3,134|4147|The Hague, Netherlands

hmm

1 - the first one
666
1000
1111
1337
2000
2007 (2008 next year)
2222
https://bf3s.com/sigs/36eac2cb6af70a43508fd8d1c93d3201f4e23435.png
maniacmattie
Karma Whore.. LOL
+27|3711
I'm coming up to the big 1-0 soon.

Wheeee
{M5}Sniper3
Typical white person.
+389|4169|San Antonio, Texas
222 - One third evil... Muhahaha
max
Vela Incident
+1,652|3977|NYC / Hamburg

250: 1/4th to 1k
once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot  xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
Titch2349
iz me!
+358|3761|uk

superfly_cox wrote:

Post Screenshots of krazy karma numbers and why its significant to you.  For instance, instead of posting something obvious like 69 (OMFGROTFLMAO...blah blah)
<<--------------- mega rolf!!!!

(meh... it was 69... but surgeon_bond ruined it all)

Last edited by Titch2349 (2007-04-23 08:54:37)

Jenspm
penis
+1,716|4141|St. Andrews / Oslo

superfly_cox wrote:

Private_Adam wrote:

Soon I will have 111 karma

Edit : now I have 111
[http://img412.imageshack.us/img412/8158/untitledjo2.png

now its a significant number!!!!

as long as there's a story, any number can be significant!!!
111 karma
11 mod histories
668 (almost 666) posts

sexeh

(btw, I beat you at all three )
https://static.bf2s.com/files/user/26774/flickricon.png https://twitter.com/phoenix/favicon.ico
SizzlingMidget
Member
+39|3708|UK

jsnipy wrote:

10, double digits
jord
Member
+2,382|4087|The North, beyond the wall.
When i got 300.

Because the film was good.
justice
OctoPoster
+978|4150|OctoLand
112 would be quite special, it's the age my great grandmother died at (dads grandmother), the record was 113 at the time of her death, now it's 116

Last edited by justice (2007-04-23 11:39:27)

I know fucking karate
{M5}Sniper3
Typical white person.
+389|4169|San Antonio, Texas
Yey! I'm officially 1/3 evil!
naightknifar
Served and Out
+642|3970|Southampton, UK

Aiming for the big 300 because it is so.....
SPPAAARRRRRTTTTAAAAAAANNN!!!

Last edited by Knightnifer (2007-04-23 12:47:05)

jimmanycricket
EBC Member
+56|4064|Cambridge, England
42...

Board footer

Privacy Policy - © 2017 Jeff Minard